Megrendelés

Amennyiben valamelyik termékünk elnyerte tetszését, alább megtalája a szükséges információkat ahhoz, hogy mielőbb használni tudja a korlátozásoktól mentes termékeinket.

Ha bármilyen kérdése merülne fel, kérjük forduljon hozzánk bizalommal e-mail-en vagy telefonon!

Megrendelés & Átvétel

Megrendelését e-mail-en keresztül tudja nekünk leadni az info@mrsoft.eu címen a szükséges adatokkal. Megrendelése beérkezése után számlát állítunk ki a megadott adatokkal és elektronikus formában megküldjük Önnek azt. A számla összegének kiegyenlítése1 után, e-mail-en keresztül küldjük meg a licence adatokat a megrendelő e-mail címére.

1. Csak átutalásos számlát tudunk kiállítani, készpénzes fizetés nem lehetséges

Szükséges adatok

Megrendelésének leadásához az alábbi adatokra van szükség

A licence-hez szükséges az intézmény

  • neve
  • címe
  • kapcsolattartójának neve*
  • kapcsolattartójának telefonszáma*

Ezek "csak" a licence kiállításához szükséges adatok, melyeknek nem kell megfelelniük tartalmi és formai jogi követelményeknek, vagyis tartalmazhatnak rövidítéseket, egyszerűsítéseket.

*Kérjük vegye figyelembe, hogy a kapcsolattartó személye idővel változhat, lehetőleg ne közvetlen a saját vagy munkatársa adatait adja meg, mert ez megnehezítheti a jövőbeni kapcsolattartást. A kapcsolattartó adatait nem kötelező megadni.

A számlához szükséges a vevő

  • neve
  • címe
  • adószáma

A vevő lehet az

  • intézmény maga
  • intézmény fenntartója

Utóbbi esetben szükséges lehet az intézmény azonosító (BR) kódja, melyet a fenntartótól tud elkérni.

Feltételek

  • Minden intézménynek egyedi, neve és címe van, ezért pl. tagiskoláknál minden tagiskolának saját licence-el kell rendelkeznie
  • 10 évnél régebben történt licence vásárlás esetén az alap licence-et újra meg kell vásárolni

Az intézmény nevének részleges megváltozása

A változást licence hosszabításkor lehet kérni a megrendelés leadásakor. A változás lehet pl. a képzési rendszerének megváltozása miatt, de nem tartozik bele pl. a teljes névváltozás (Kiss Péter helyett Nagy László). Teljes névváltozás esetén egy új alap licence-et kell vásárolnia az intézménynek.

Az intézmény fenntartójának megváltozása

Ekkor a fenntartott intézménynek újra meg kell vásárolnia az alap licencet, még akkor is, ha van/volt érvényes licence. Ugyanis a fenntartó megváltozásával megváltozik a licence tulajdonosa is, a licence pedig nem átruházható.

Árajánlat kérés

Licence-ink természete (ritkán változó szellemi termékek), azok megrendelése és teljesítése közötti rövid idő, az ügyfeleink nagy többségénél az árajánlat kérést szükségtelenné teszi.

Ezzel együtt figyelembe tudjuk venni, hogy minden intézménynek meglehetnek a maga beszerzési követelményei. Előfordulhat hogy egy pályázás keretében történik a licence beszerzése vagy az intézmény fenntartónak kell további beszerzési kötelezettségeknek megfelelni. Ilyen kivételes esetekben cégünk össze tud állítani egy névre szóló árajánlatot. Ennek feltételeiről kérjük érdeklődjön.

  • +36 20 943 4676
  • 1096 Budapest,
    Sobieski János u. 15/C